Aloe Vera Gel Istemal Karne Ke Fayde and Side Effects

Aloe Vera Gel Istemal Karne Ke Fayde

ایلو ویرا ایک ایسا پودا ہے جو اپنے اندر بے شمار طبعی فوائد رکھتا ہے اور یہ ہی وجہ ہے کہ صدیوں سے مختلف ادویات میں ایلوویرا کا استعمال ہو رہا ہے۔ ایلو ویرا کے استعمال سے گٹھنے، جوڑوں اور پٹھوں کے درد میں آرام ملتا ہے حاملہ خواتین اور نومولود بچوں کی ماوں کے  لئے ایلوویرا کا استعمال انتہائی مفید ہے۔اس کے علاوہ یہ جلدی امراض، دانت کا درد، بال جھڑنے یا سر کی خشکی اور حسن میں اضافے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے۔ کاسمیٹیکس کے بننے والے سامان میں بھی اس کا استعمال کیا جا تا ہے۔

ضروری ہدایت: ایلو ویرا کے بے شمار صحت کے فوائد ہوتے ہیں مگر اس کو استعمال کرنے سے پہلے ضروری ہے کہ ایلو ویرا کی مصنوعات کو ہدایت کے مطابق استعمال کیا جائے اور ممکنہ الرجک یا رد عمل کے بارے میں محتاط رہنا بھی ضروری ہے کیونکہ ہر انسان کی جلد کے حساب سے اس کے اثرات بھی مختلف ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ کو جلد کی صحت سے متعلق خدشات یعنی کوئی الرجی وغیرہ ہے تو ایلوویرا کو طبی مقاصد کے لیے استعمال کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے مشورہ ضرور کرلیں۔

ایلو ویرا سے منسلک صحت کے فوائد

نمبر 1: جلد کی صحت کیلئے مفید

سنبرن ریلیف: ایلو ویرا سنبرن پر اپنے آرام دہ اثر کے لیے مشہور ہے۔ سورج کی جلن والی جلد پر ایلو ویرا جیل لگانے سے ٹھنڈک اور سوزش کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

موئسچرائزیشن: ایلو ویرا جیل اکثر جلد کے لیے موئسچرائزر کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔ یہ جلد کو ہائیڈریٹ اور پرورش میں مدد دے سکتا ہے، صحت مند رنگت کو فروغ دیتا ہے۔

نمبر 2: زخموں سے شفا یابی

معمولی کٹ اور جلنےکیوجہ سے بننے والے زخموں کے لئے انتہائی مفید ہے۔ اور عرصہ دراز سے ایلو ویرا روایتی طور پر معمولی کٹ اور جلے ہوئے زخموں کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے۔

نمبر 3: سوزش کو کم کرنے میں مفید

ایلو ویرا میں اینٹی سوزش خصوصیات کے مرکبات کا حامل ہے، جو اندرونی اور بیرونی طور پر سوزش کو کم کرنے کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔

نمبر 4: منہ کی تکالیف میں استعمال

ایلو ویرا کا رس یا جیل منہ کی صحت کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے یہ ماؤتھ واش کے طور پر استعمال ہونے پر مسوڑھوں کی سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

نمبر 5: جوڑوں اور پٹھوں کے لئے مفید

ایلوویرا کے استعمال سے جوڑوں اور پٹھوں کے درد میں آرام ملتا ہے۔

نمبر 6: نظام ہاضمہ میں مفید

کچھ لوگ ایلو ویرا لیٹیکس (پتے کی اندرونی جلد سے حاصل ہونے والا زرد مادہ) کو قبض کے لیے جلاب کے طور پر استعمال کرتے ہیں۔ تاہم، اسے احتیاط کے ساتھ استعمال کیا جانا چاہیے کیونکہ اس کے مضر اثرات ہو سکتے ہیں، اور متبادل علاج بھی دستیاب ہیں۔

نمبر 7: اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات

ایلو ویرا میں متعدد اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جن میں پولیفینول بھی شامل ہیں۔ اینٹی آکسیڈینٹ جسم میں آزاد ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتے ہیں، جو بڑھاپے اور مختلف بیماریوں کا باعث بن سکتے ہیں۔

نمبر 8: ذیابیطس میں مفید

کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ ایلو ویرا بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے، جو ٹائپ 2 ذیابیطس والے افراد کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ تاہم، اس مقصد کے لیے اس کی تاثیر اور حفاظت کو قائم کرنے کے لیے مزید تحقیق کی ضرورت ہے۔

مزید اردو آرٹیکل پڑھنے کیلئے یہاں کلک کریں


Follow us on Social Media: –

Aloe Vera Gel Istemal Karne Ke Fayde and Side Effects